joi, 8 septembrie 2011

Douglas Booth vorbeste despre Miley

legul de platou al lui Miley, Douglas din filmul LOL a vorbit de curand
despre Miley intr-un interviu pentru Varón:
Despre colega lui de platou din L.O.L, Miley Cyrus: “Este foarte muncitoare.Are cam 30 de ani in mintea ei.A facut anul trecut mai mult de 20 de milioane, dar totusi este cu picioarele pe pamant si foarte modesta.Stiti si-a stricat iPhone-ul si mama ei nu voia sa-i cumpere unul noul,iar Miley mi-a zis “Oh Doamne, cat va costa altul?” si eu i-am spus “Um, scuze?” Chiar nu-si cheltuieste banii deloc.Conduce un hibrid… fata de miile de masini pe care le-as vrea eu.Nu voi minti despre asta.”
Despre barfele care afirmau ca el este impreuna cu Miley: “Stiti, chiar m-am gandit ca se va intampla.Intr-o dimineata, am primit un apel de la Luke, publicistul meu in care-mi zicea: “In ziare scrie ca te intalnesti cu Miley Cyrus.Este adevarat?” Dar desigur ca, barfele nu erau adevarate.” 
Credit UMC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu